מזגן מיני מרכזי עם עבודות גבס

אם גם אתם חושבים על התקנת מזגן או החלפת מזגן מיני מרכזי, אתם כנראה מודעים לכך שזה הולך להיות אחד השיפורים המשמעותיים ביותר לבית שלכם ולעצמכם, במובן של נוחות. ביום קיץ חם ולח, מעטים השירותים שיכולים לשדרג את הנוחות ואת איכות החיים שלכם יותר ממערכת מזגן מיני מרכזי, המקררת את כל הבית במהירות, ושומרת על טמפרטורה רצויה ויציבה. רכישת והתקנת מזגן חדש היא גם אחד השיפורים היקרים ביותר שאתם עשויים לעשות, ולכן כדאי לעשות שיעור בית, לברר על מזגן מיני מרכזי מומלץ, להתייעץ עם חברים ואנשי מקצוע ולבדוק מעט את השטח לפני שמבצעים את הרכישה הסופית.

איך לבחור מזגן?

אם טרם החלטתם איזה סוג מזגן אתם רוצים, כדאי לדעת מספר פרטים על מערכת מזגן מיני מרכזי כדי להבין אם הוא אכן המזגן שהכי מתאים לכם: מערכת מיזוג אוויר מרכזית מורכבת ממעבה, מדחס, ומערכת של צינורות (שרוולים) שאחראית על הפצת האוויר המקורר בחדרים. פעולת הקירור (או החימום) עצמה נעשית במדחס, שלרוב יימצא בקיר חיצוני או במקום מסתור אחר בבית, עוברת משם למעבה ודרכו לשרוולים. מדובר במערכת קירור גדולה, שהתקנתה מעט מורכבת, ולכן חובה שתעשה על ידי אנשי מקצוע רציניים ואמינים. לעיתים, יהיה צורך בהנמכת התקרה בבית כדי שיהיה מקום להתקין את המעבה והשרוולים, מה שדורש אף הוא אנשי מקצוע אמינים. חשוב לציין עם זאת, כי כיום רבות מהדירות החדשות בישראל נבנות כבר עם הכנה למזגן מיני מרכזי, כך שלא תמיד יש צורך בעבודה נוספת.

יתרונות של מזגן מיני מרכזי

לעומת החסרונות, היתרונות של מזגן מיני מרכזי רבים הם: מדובר במזגן יעיל מאד, שקט וכמעט שאינו נראה בבית או מחוצה לו. בנוסף, כיום יש מזגנים מיני מרכזיים בטכנולוגית אינוורטר, דרכם ניתן לשלוט בטמפרטורה השוררת בכל חדר וחדר ולהתאים את פעילות המזגן לעומס החום בכל חדר – חיסכון אדיר בחשמל ונוחות מקסימלית לכל אחד מבני הבית. זו הסיבה שמזגן אינוורטר נהיה כל כך פופולרי – הוא טוב גם לחורף וגם לקיץ.

מזגן מיני מרכזי מומלץ בעיקר לבעלי בית של 2 עד 3 חדרים אותם יש צורך לקרר כל הזמן. אמנם התקנתו היא יקרה יותר, אפילו יותר מהתקנת מספר מזגנים עיליים, אבל הוא מקרר את כל הבית, חסכוני יותר מהפעלת כמה מזגנים ניידים במקביל, שקט יותר ומהווה השקעה שמוסיפה לערך הבית.

רוצים לשמוע עוד? או לקבל טיפים מאנשי המקצוע שלנו על מזגן מיני מרכזי מומלץ? מה עם כמה טיפים בנוגע לכוח סוס – האם לקנות מזגן 1 כ״ס או יותר חזק? אל תהססו, התקשרו עוד היום לטלפון 050-8253579 לשיחת ייעוץ ללא תשלום!

גלילה למעלה